همه چیز درباره لوستر سقفی

Saturday، ۱۴ Amordaad ۱۴۰۲

مقدمه

لوستر سقفی یکی از انواع لوستر است که به طور مستقیم روی سقف نصب می‌شود. این نوع لوستر به‌طور معمول از تعدادی لامپ تشکیل شده و در انواع مختلف به تولید می‌رسد. این مدل با ایجاد یک هارمونی جذاب، سبب زیباتر شدن فضا شده و تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دکوراسیون داخلی دارد.

همان طور که می‌دانید نور و روشنایی از مهم‌ترین عناصر خلقت به شمار می‌روند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در این مطلب سعی بر این داریم که شما را با مدل سقفی این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا هنگام خرید دید بهتری داشته باشید.

برای خرید لوستر می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. نورکیا از جمله سایت‌هایی است که سال‌های متمادی در حوزه فروش انواع لوستر فعالیت می‌کند. لوستر ۸ شعله مدل یاس یکی از جذاب‌ترین و پر فروش‌ترین لوسترهای این مجموعه است. برای خرید لوستر مدل یاس به صفحه فروش لوستر نورکیا ۸ شعله مدل یاس مراجعه فرمایید و خانه خود را به بهترین نحو ممکن تزیین کنید.

چرا لوستر سقفی؟

دکوراسیون داخلی و تامین نور فضا به طور صحیح، موضوعی فوق‌العاده مهم است. اگر نورپردازی به شکل صحیح اجرا شود، معمولی‌ترین فضاها را به محیطی شیک و جذاب تبدیل می‌کند. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی جهت زیبایی و جذابیت فضا و بهره‌گیری صحیح از نور، استفاده از لوستر است.

این محصول در انواع مختلف سقفی و دیواری به تولید می‌رسد و ابعاد و اندازه‌های گوناگونی دارد. لوستر سقفی یکی از پرکاربردترین چراغ‌های موجود در بازار است. این محصول برای بخش‌های مختلف ساختمان‌های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از این محصول مزایای بسیاری دارد و همین مزایا سبب استقبال افراد از این محصول جذاب و کاربردی شده است. اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از آن به ظاهر شیک و زیبای آن مربوط می‌شود. تنوع در این محصول بسیار زیاد است و هر شخص به تناسب سلیقه و علایق خود می‌تواند برای خرید آن اقدام نماید.

نصب آسان و بدون دردسر از دیگر مزیت‌های مدل سقفی محسوب می‌شود. لوسترهای سقفی قابلیت تعمیر داشته و از عمر و دوام طولانی برخوردارند و باید بهترین نوع را هنگام خرید انتخاب کرد تا سال‌های سال از آن بهره برد.

لوستر سقفی برای چه دکوراسیون‌هایی مناسب است؟

همان طور که در قسمت قبلی محتوا اشاره کردیم تنوع در تولید لوستر سقفی بسیار است. به همین جهت این محصول برای انواع دکوراسیون‌ها قابل استفاده بوده و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. این روشنایی‌ها در انواع متریال‌ها، سایزها و اندازه‌های گوناگون تولید شده و در بازار عرضه می‌گردد.

از انواع متریال‌های به کار رفته در تولید لوستر می‌توان به کریستال، فلزاتی نظیر برنز و برنج و همچنین به لوسترهای سرامیکی اشاره داشت.

شما می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود، یکی از این لوسترها را انتخاب کنید. به عنوان مثال لوسترهای برنجی برای سبک دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب است. نوع ساده نیز برای سبک‌های ساده مانند مینیمال و... مناسب خواهد بود.

ابعاد و اندازه این محصول نیز به تناسب تعداد شاخه‌ها و چراغ‌های آن بستگی دارد. هرچه تعداد شاخه‌های لوستر سقفی بیشتر باشد ابعاد و اندازه آن بزرگ‌تر بوده و البته نور بیشتری در محیط ساطع می‌کند. استفاده از این نوع لوسترها برای منازل بزرگ، مجتمع های تجاری و... مناسب است.

بنابراین در پاسخ به این سوال که لوسترهای سقفی برای چه دکوراسیون‌هایی مناسب هستند؟ باید گفت که انواع مختلف این محصول برای انواع دکوراسیون‌ها قابل استفاده‌اند؛ چرا که این محصولات در سبک‌های متفاوت به تولید می‌رسند. شما می‌توانید برای بخش‌های مختلف خانه به تناسب دکوراسیون محیط، محصولی مناسب تهیه نمایید.

انواع لوستر سقفی

علاوه بر ابعاد و اندازه و متریال به کار رفته در تولید لوستر، این محصول از لحاظ سبک و مدل نیز تنوع فراوانی دارد. سبک‌های مدرن، کلاسیک و فانتزی از جمله سبک‌های این محصول هستند که دست افراد را در خرید کاملا باز گذاشته و همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. انواع مختلف این محصولات را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

  • کریستالی
  • کریستالی شاخه ای
  • آبشاری
  • برنزی
  • کریستالی کلاسیک
  • چوبی

چگونه لوستر سقفی مناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنیم؟

با کسب اطلاعات بیشتر در هر زمینه‌ای می‌توان انتخاب بهتری داشت و بسیاری از موانع را به‌راحتی پشت سرگذاشت. در ساخت یک دکوراسیون منحصربه‌فرد کمک گرفتن از افراد باتجربه و کاربلد می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای خانه یا محل کار خود این محصول شیک را تهیه کنید، بهتر است در انتخاب و خرید به نکات مختلفی دقت داشته باشید. همان طور که می‌دانید لوسترها در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. بنابراین در قدم اول بودجه خود را تعیین نموده و به سراغ لوسترهایی بروید که با بودجه شما هماهنگی داشته باشند.

  1. سبک دکوراسیون محیط مورد نظر خود را بشناسید و به تناسب آن به انتخاب چراغ بپردازید. لوسترها در انواع سبک‌های مدرن، کلاسیک، فانتزی و… برای دکوراسیون‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند.
  2. در انتخاب لوستر مدل سقفی باید به میزان فضایی که در اختیار دارید بسیار توجه کنید. مسلما برای فضاهای بزرگ نیاز به لوسترهایی با ابعاد و اندازه‌های بزرگ دارید و برای فضاهای کوچک باید از لوسترهای کوچک استفاده نمایید.
  3. لوسترها با مواد و متریال‌های گوناگون تولید می‌شوند. هنگام خرید باید به نوع متریال به کار رفته در دکوراسیون فضای مدنظر خود دقت داشته و به تناسب آن لوستر مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال اگر در دکوراسیون داخلی منزل خود از محصولات و سازه‌های چوبی استفاده کرده‌اید، بهتر است لوستر سقفی شما از چوب ساخته شده باشد.
  4. این نکته را در نظر بگیرید که لوسترها نیز مانند سایر وسیله‌ها بسیار در معرض آلودگی و گرد و غبار هستند. بنابراین باید به طور مداوم پاکیزه و تمیز شوند. انتخاب لوسترهایی با طراحی شلوغ و پیچیده، پاک کردن آن را نیز سخت می‌کند. با توجه به این موضوع سعی کنید لوسترهایی با طراحی ساده را انتخاب و خریداری نمایید.
  5. مورد دیگری که در انتخاب و خرید این محصول بسیار مهم تلقی می‌شود، توجه به ارتفاع سقف است. در محیط‌هایی با سقف بلند لازم است از لوسترهایی با ابعاد بزرگ استفاده کنید و برای فضاهایی با سقف کوتاه، لوسترهای کوچک را انتخاب نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل راجع به لوستر سقفی و انواع مختلف آن پرداختیم. همچنین اطلاعاتی را در حوزه نحوه انتخاب و خرید این محصول بیان کردیم. لوسترها از جمله محصولات دکوراتیو هستند که در انواع سبک‌ها و متریال‌ها به تولید می‌رسند.

این محصولات نقش مهمی در زیباسازی فضای داخلی دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به جذابیت هرچه بیشتر محیط کمک کند. برای خرید لوستر مدل یاس به صفحه فروش لوستر نورکیا ۸ شعله مدل یاس مراجعه فرمایید. لوستر مدل یاس از به روزترین مدل‌های سقفی است که توسط مجموعه نورکیا و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.